loading...
وبلاگ دانشجویان hit ارومیه.ورودی مهر92
hiiii

sohrab بازدید : 40 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (8)

بی تو، مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

شدم آن عاشق دیوانه که بودم.

در نهانخانه ی جانم گل یادِ تو درخشید

باغِ صد خاطره خندید

عطرصد خاطره پیچید



یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم

پرگشودیم و در آن خلوت دل خواسته گشتیم

ساعتی برلب آن جوی نشستیم



تو همه رازِ جهان ریخته در جشمِ سیاهت

من همه محو تماشای نگاهت



آسمان صاف و شب آرام

بخت خندان و زمان رام

خوشه ی ماه فروریخته در آب

شاخه ها دست برآورده به مهتاب

شب و صحرا و گل و سنگ

همه دل داده به آواز شباهنگ...



یادم آید : تو به من گفتی :

«از این عشق حذر کن!

لحظه ای چند بر این آب نظر کن،

آب، آیینه ی عشق گذران است

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است

باش فردا، که دلت با دگران است.

تا فراموش کنی، چندی از این شهر سفر کن!»



با تو گفتم:

« حذر از عشق ؟ - ندانم

سفر از پیش تو ؟ هرگز نتوانم ،

نتوانم !



روز اول که دل من به تمنای تو پر زد،

چون کبوتر، لبِ بامِ تو نشستم ،

تو به من سنگ زدی ، من نه رمیدم، نه گسستم»



باز گفتم که : « تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو درافتم ، همه جا گشتم و گشتم

حذر از عشق ندانم

سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم....! 




اشکی از شاخه فروریخت

مرغ شب ، ناله ی تلخی زد و بگریخت!



اشک در چشم تو لرزید،

ماه بر عشق ِ تو خندید!

یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم.

پای در دامن اندوه کشیدم،

نه گسستم ، نه رمیدم،





رفت در ظلمت غم، آن شب و شبهای دگر هم،

نگرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم ،

نکنی دیگر از آن کوچه گذر هم !



بی تو ، اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nayyer در تاریخ 1392/10/25 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

harikaaaaaaaaaaaaشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط sohrab در تاریخ 1392/09/21 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

ممنون دوستان از نظراتونشکلک

این نظر توسط zeynab در تاریخ 1392/09/20 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه عالی بودشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mina در تاریخ 1392/09/19 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود مرسیشکلکشکلک

این نظر توسط setare در تاریخ 1392/09/19 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

Çok güzel çok...memnun

این نظر توسط mojde در تاریخ 1392/09/18 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

sheri k hichvaght ghadimi nemishe...ghashang bud mamnunشکلک

این نظر توسط زهرا محمدی در تاریخ 1392/09/17 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

وای من عاشق این شعرم روح فریدون مشیری شاد دست شما هم درد نکنه تصویر هم عالیهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط hiva در تاریخ 1392/09/17 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

Big likeشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همیشه آخر هر چیز خوب میشود.اگر نشد بدان هنوز آخر آن نرسیده. سلام به همه ب اونایی که به اینجا سر میزنن...چه دانشجو چه غیر دانشجو...ازینکه به وبلاگ ما سر زدید مچکرم.امیدوارم لحظات مفید و خوبی رو اینجا بگذرونید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    HIT
     

     کارشناسی پیوسته فناوری اطلاعات سلامت (Health Information Technology) رشته جدیدی است که هدف آن تربیت افراد متخصصی است که قادر باشند مدیریت بخش فناوری اطلاعات سلامت را در کلیه موسسات ارایه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی به عهده گرفته و در زمینه ایجاد و اداره سیستم های اطلاعات سلامت با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی ایفای نقش نمایند.


    byyy

    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 464
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 1,050
  • بازدید کلی : 18,533
  • کدهای اختصاصی