loading...
وبلاگ دانشجویان hit ارومیه.ورودی مهر92
hiiii

sohrab بازدید : 34 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (8)

پسر                                                            تو به من خندیدی و نمی دانستی من به               چه دلهره از باغچه ی همسایه سیب را

دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

غضب آلود به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

وتو رفتی و هنوز و سالهاست که در گوش

 من آرام آرام خش خش گام تو تکرار کنان

میدهد آزارم

ومن اندیشه کنان غرق در این پندارم که چرا باغچه ی کوچک ما سیب نداشت

دختر

من به تو خندیدم چون که میدانستم تو به چه دلهره

از باغچه ی همسایه سیب را دزدیدی

پدرم از پی تو تند دوید ونمیدانستی باغبان باغچه ی همسایه پدر پیر من است

من به تو خندیدم تا که با خنده ی خود پاسخ عشق

تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و

سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک

دل من گفت برو

چون نمیخواست بخاطر بسپارد گریه ی تلخ تورا

ومن رفتم وهنوز

سالهاست که در ذهن من آرام آرام

حیرت و بغض تو تکرار کنان میدهد آزارم

 ومن اندیشه کنان غرق در این پندارم که چه میشد باغچه ی

خانه ما سیب نداشت

سیب

دخترک خندید و پسرک ماتش برد

که به چه دلهره از باغچه ی همسایه سیب را دزدیده

باغبان از پی او تند دوید

به خیالش میخواست حرمت باغچه و دختر

کم سالش را از پسر پس گیرد

غضب آلود به او کرد نگاه!

این وسط من بودم سیب دندان زده ای که روی خاک

افتادم

هر دو را بغض ربود

دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت

او یقینا پی معشوق خودش می آید

پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود

مطمانا پشیمان شده برمیگردد

سالهاست که پوسیده ام آرام آرام

عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز

جسم من تجزیه شد ساده ولی ذراتم

همه اندیشه کنان غرق در این پندارند

این جدایی به خدا رابطه با سیب نداشت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nasim در تاریخ 1392/12/05 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

mamnun kheily khob bod

این نظر توسط mina emamipour در تاریخ 1392/11/27 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

kheyli ghashang bud mamnoon

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1392/11/25 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

اقا به بهشکلکما که در مقابل شعر کاری جز سکوت نداریم تشکر تشکرشکلکشکلک

این نظر توسط آشنا در تاریخ 1392/11/20 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

آقای نژادشریف بی زحمت به متنی که می نویسی دقت کن که حوصله رودرست بنویسی پیشاپیش از روحیه انتقادپذیرتون تشکر میکنم

این نظر توسط من شعر رادوس ندارم اماشعراروچرا در تاریخ 1392/11/19 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط jhfar در تاریخ 1392/11/19 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

من که حوسله نداشتم تا اخر بخونم ولی به نظر میرسیدعالی باشه taaank you

این نظر توسط زینب در تاریخ 1392/11/18 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه عالی بودشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mojde در تاریخ 1392/11/18 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

man khodam yeki az tarafdaraye parpaghorse in chanta sheram .. khayli ghashange..mercشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همیشه آخر هر چیز خوب میشود.اگر نشد بدان هنوز آخر آن نرسیده. سلام به همه ب اونایی که به اینجا سر میزنن...چه دانشجو چه غیر دانشجو...ازینکه به وبلاگ ما سر زدید مچکرم.امیدوارم لحظات مفید و خوبی رو اینجا بگذرونید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    HIT
     

     کارشناسی پیوسته فناوری اطلاعات سلامت (Health Information Technology) رشته جدیدی است که هدف آن تربیت افراد متخصصی است که قادر باشند مدیریت بخش فناوری اطلاعات سلامت را در کلیه موسسات ارایه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی به عهده گرفته و در زمینه ایجاد و اداره سیستم های اطلاعات سلامت با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی ایفای نقش نمایند.


    byyy

    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 464
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 1,067
  • بازدید کلی : 18,550
  • کدهای اختصاصی